2020-02-28 16:14:49

Szakmai tréningek

A Pannon Gazdasági Hálózat Egyesület szervezése alatt, február hónapban munkatársaink két szakmai tréningen is részt vettek.


Üzleti kommunikáció és tárgyalástechnikai tréning 2020. február 13 – 14.
A két napos tréningen cégünktől 8 fő vett részt rajta

Hogyan vezesd és motiváld csapatodat tréning 2020. február 27 – 28.
A két napos tréningen cégünktől 10 fő vett részt.

A visszajelzések alapján, sok új ismeretségre, hasznos szakmai tanácsokkal lettek gazdagabbak kollégáink.

tréning

 

Molnár Csaba K+F üzemvezető

Tudjuk, hogy a cégek sikeres működésében fontos szerepe van a vezetők képességeinek, kompetenciájának. Kulcskérdés, hogy tisztában legyünk a motivációs elméletekkel, az ösztönzés és delegálás fortélyaival. Megismerkedhettünk mindezek megvalósításához szükséges vezetői készségekkel, képességekkel, az asszertív kommunikációval, a dicséret és bírálat technikáival, a jutalmazás és az eredményes visszajelzés módjaival is.

Ezek birtokában képesek lehetünk a csapatunk hatékony és eredményes vezetésére és ezáltal a cég profitját is növelni. Ez a tréning a mindennapi életben azonnal alkalmazható technikákat, elsajátítható módszereket mutat be. Tanácsokat kaptunk a jó munkaerő megtartásához a dolgozói elégedettség és bizalmi légkör kialakításához.

A sikeres és sikertelen vállalatok között nem csak a műszaki- technológia fejlettségben lelhetők fel a meghatározó különbségek, hanem a szervezetben dolgozó emberek minőségében, a munkaerő struktúra fejlettségében is.

A képzés minkét napján több témakört dolgoztunk fel. Először rövid elméleti hátteret, alapvető ismereteket kaptunk, majd a csoportos és páros szituációs, illetve készségfejlesztő feladatok segítségével tudatosítottuk, elmélyíthettük a tanultakat.

Összegezve, nagyon jó baráti hangulatban, kellemes légkörben és sok ismerettel gazdagodva telt a tréningen töltött két napunk.

 

Ódor Martina Beszerző - Kontroller

Több kollégám társaságában, üzleti kommunikáció és tárgyalástechnika tréningen vettünk részt, a Pannon Gazdasági Hálózat Egyesület szervezésében, Szombathelyen.

Az oktatást megelőzően két teszt segítségével megtudtuk, milyen a tárgyalási – konfliktuskezelési stílusunk, valamint a 4 fő személyiségtípus – szangvinikus, kolerikus, melankolikus, flegmatikus – közül melyikbe tartozunk.

 A két nap során a kommunikáció, üzleti kommunikáció, ember és ügyféltípus ismeret, tárgyalás, ennek, stratégiáinak és stílusainak elméleti áttekintése mellett a tárgyalási problémákba, konfliktuskezelésbe is belekóstolhattunk. A képzés gyakorlatorientált volt, így az elméleti anyag megismerése mellett több szituációban, játékban kipróbálhattuk magunkat az előbb részletezett témakörök mindegyikében.

Számomra legérdekesebb a személyiségtípusok mellett az elevator speech megírása és előadása volt, ezzel a technikával nagyon rövid idő alatt, pár mondatban kell tudni úgy bemutatni magunkat, vagy a céget, hogy a másik fél elég érdekesnek találja mondandónkat egy névjegykártya cseréhez.